6 månader

Nej, jag är inte senil men igår hann jag helt enkelt inte att skriva ett grattis- inlägg till lilla N. Jag tänker skylla allting på att jag är sjuk! Igår, alltså den 9/11 -08 blev världens finaste N hela 6 månader! Vart har all tid tagit vägen? Det känns nästan som igår när jag fick hålla henne i min famn för första gången, när jag viskade till henne att hon var så otroligt fin och att jag inte kunde förstå att hon kom just från mig. Jag hoppas att hon och alla andra förlåter mig i alla fall, men jag grattade redan igår även om det inte blev ett blogginlägg.

Det är otroligt hur mycket hon har lärt sig på så kort tid, från att vara helt hjälplös och bara kunna kommunicera genom att skrika kan hon numera jollra, le, göra pussmun och en massa andra grimarser. Hon kan vända sig från rygg till magen och tillbaka, igår ställde hon sig till och med på alla fyra. Detta missade jag tyvärr eftersom jag jobbade, men på kvällen fick jag se en favorit i repris och jag är jättestolt!

Så grattis ännu en gång i efterskott älskade N, ser fram emot att lära känna dig ännu mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0