SL

Då jag och N åkte på mamma-baby pilates idag så räckte inte platserna till för alla barnvagnar på bussen, vi fick i och för sig plats men en mamma blev kvar på busshållplatsen. Detta beror troligen på den baby boom som varit och fortfarande håller på, men tycker ändå att sl borde planera barnvagnsutrymmet bättre. På en stor blåbuss till exempel får det plats mellan 3-4 vagnar beroende på hur stora vagnarna är medan en liten buss lungt får plats med 3 vagnar. Någonstans brast logiken när dem skulle tillverka nya bussar, är åtminstonde bra att det inte är trappor upp på bussarna, hjälper både barnvagnar och de som har svårt att röra sig.

Lite cred till sl, nu hinner jag inte skriva mer för sambon vill sova då han jobbar riktigt länge imorn, hoppas att lilla N lyckas somna. Min mamma kommer förbi imorgon och lämnar min plånbok då jag glömde den i hennes handväska ikväll, typiskt mitt minne! Så tidigt imorgon bitti ska jag springa ner och hämta den innan hennes jobb.

Vill gratulera Linn till deras lägenhet! Skönt att äntligen få flytta hemifrån gumman =) Snart kommer vi upp och våldgästar er, då får ni se till att det har kommit snö ;)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0