God morgon!

Jag har i och för sig varit uppe ett tag för i den här lägenheten får man absolut inte sova längre än 9, då blir N arg. Vi var ändå tvugna att gå upp eftersom det är mamma-baby pilates idag, är alltid lika roligt då jag älskar att träna. Blir dock ett lungt pass eftersom min förkylning fortfarande inte vill ge sig. Dricker en massa th'e med honung men antar att jag får vänta ut den helt enkelt.

I lördags bestämde jag och A oss för en förändring, denna förändring innebär att vi måste fixa en del praktiska saker men jag tror att det är värt allt jobb. Då det inte är hugget i sten än (tror jag inte?) och vi inte har berättat för våra familjer än så kommer det komma upp på bloggen så småningom när saker börjar lösa sig. Men jag ser fram emot det och det gör att hösten känns lite lättare och något mindre mörk.

Jag drömde så hemskt inatt, har haft liknande drömmar förut men grips alltid av panik och får ångest när jag vaknar. I drömmen är jag på förlossningen igen och ska föda barn vilket är oerhört ångestladdat, allting runt omkring känns som kaos och smärtan är olidlig. Det slutar ofta med att jag kräver snitt även om jag inte får det och sedan vaknar jag. Det är verkligen hemskt, går inte att beskriva men andra som fött barn kanske kan förstå litegrann i alla fall. *suck* hur ska jag kunna skaffa syskon till N om jag redan innan graviditeten är extremt förlossningsrädd, jaja det problemet är inte aktuellt ännu på några år men är en riktigt jobbig dröm.

Nu ska jag och N packa skötväskan för bebis vill inte ligga på golvet längre! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0