Kort uppehåll

Jag har haft ett kort blogguppehåll under några dagar och andledningen är simpel. Jag har nämligen jobbat fredag, lördag och söndag, då det inte händer så mycket när man jobbar känner jag mig inte motiverad att skriva. Har dessutom stängt hela helgen och därmed slutat 2130, då ville jag bara komma hem och mysa med min familj. Nu har ni alltså en förklaring, hoppas ni har förståelse.

Sitter och kollar på resor till Linn, vet tyvärr inte om vi kommer komma upp eftersom det blir väldigt tätt mellan min skolstart och resan. Ska försöka pussla ihop allting och förhoppningsvis lyckas.

Ikväll har jag kört kampsport, var ganska tungt men skönt efteråt. Var med på sparring för första gången på länge, tror att jag inte har sparrats sedan innan min graviditet, det gick bra men märks att man är ovan. Några lättare träffar på smalbenen känns mer än vanligt och liknande. Det är väldigt skönt att börja komma igång igen i alla fall.

Nu ska jag duscha och sedan kanske krypa i säng med min älskling om N vill sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0