Kväll med mamma/ mormor!

Nova har fått AD-droppar och jag har tagit cerazette, nu ligger hon och sover i sin säng medan jag sitter i soffan med Amanda och väntar på att A ska komma hem från jobbet. Han jobbar över ikväll eftersom en arbetskollega skulle ha semester.

Idag slutade min mamma redan kl 16 så vi bestämde oss för att åka till barnens hus i Upplands väsby för att titta på barnvagnar. Vidgade mina vyer lite och lyckades inse hur breda alla emmaljunga är, det jag egentligen vill ha är ju en lätt, liten och smidig vagn som blir lite när man f'äller ihop den. För tillfället funderar jag på en brio sing istället, läste lite olika åsikter om denna så är inte helt övertygad men den känns härlig och uppfyller mina behov. Funderade på en britax först men när de svängbara framhjulen inte fungerade på skyltexet tappade jag intresset helt, det borde affären tänka på är ju knappast bra reklam. Men för att köpa en ny vagn måste jag övertyga A, han är ju nöjd med vår och det är ju jag med men saknar vissa finesser.

Efter turen till barnens hus åkte vi med mamma hem, kollade lite betyg och fikade lite. Var skönt att jag slapp sitta ensam hemma hela dagen, blir ibland nere när jag är ensam eftersom jag hinner fundera alldeles för mycket.

Nu ska jag läsa lite bloggar tills A kommer hem.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0