Måndag med kompisen M.F

Jag och lilla N började dagen tidigt då vi skulle träffa M.F inne vid t-centralen redan kl 9:00, det märks att han inte kommer från sthlm. Hann nästan i tid trots att vi somna om 3 gånger, blir trött på mig själv ibland..är samma sak varje morgon som vi ska gå upp, slutar jämt med att vi måste stressa, tyvärr.
Var i alla fall trevligt att se honom, vi gick lite i affärer och tog en fika, jag drack bara the men M.F åt morotskaka och cola.  Gick även förbi panduro, vilket är min absoluta favoritaffär, köpte material så att jag ska kunna göra egna julkort i år. Det känns betydligt mer personligt och roligare att göra egna, dessutom skickar vi inte till så många så då har jag tid att göra egna.
Efter 3 timmar i stan åkte vi till Kista, jag hade tänkt lösa in en paket från Lindex som jag skulle få från liberoklubben men dem var tyvärr slut så det får bli senare i veckan. M.F hittade även lite data-spel och spel till xbox på game innan vi åkte hem till mig, var roligt att han  kunde få se vår lägenhet då det troligen kommer dröja innan vi ses igen. Han har nämligen muckat nu (i torsdags) och kommer bor långt in i norrland så möjligheterna att ses har ju blivit något sämre, men det lär ju inte bli sista gången!
Nu ska jag och N snart bege oss ner till tvättstugan igen, om det blir tid över senare ikväll så kanske jag skriver en kort recension om Wall-E som jag och min älskade sambo såg i lördags kväll. Ska även försöka lägga upp bilder på panduro-kitet om jag förstår hur det funkar.

Toddeloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0