Ny barnvagn?

Jag och N mötte upp älskade A efter hans jobb då jag fick ett akut sug efter att provköra lite barnvagnar på babyland runt lunch idag. Nu har jag blivit förälskad i en Emmaljunga Nitro city, vi har ju redan en emmaljunga till N men av lite äldre årgång som vi dock är väldigt nöjda med. Denna Nitro är däremot supersmidig och har svängbara framhjul, däremot ligger prislappen på cirka 5000 och även om vagnen är underbar vet jag inte om vi är beredda att lägga ut dem pengarna. Skulle troligen passa på om vi finner denna begagnad eller på rea, kan ju drömma åtminstonde eller tipsa om till julklapp.

 

Finns i flera olika färger och även med skinnklädsel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0