Parlamentet

Jag har nyligen sett på tv 4:as parlamentet, har inte sett det på ganska länge men hade väl hoppats på lite bra skämt och sköna kommentaren. Tji fick jag, det var inte alls kul vilket ledde till allmänt slötittande eftersom jag inte orkade stänga av tv:n. Jag känner mig lite lurad men har ett svagt minne av att det blev ganska mycket sämre när dem bytte programledare för en herrans massa år sedan. Tur att detta inte är det enda humorprogrammet som finns i Sverige. Det finns säker folk där ute som gillar detta program och tycker att humorn är klockren, tyvärr så tillhör inte jag denna skara och därför har jag slösat en halvtimme av mitt liv på något helt onödigt.

Nej, nu ska vi inte vara bittra, det får vi ta igen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0