Torsdag!

Igår var vi inne nästan hela dagen eftersom N är riktigt förkyld med rosslig hosta, vi skulle ha träffat mina morföräldrar men då min mormor ska opereras nästa fredag vill vi inte riskera att hon blir sjuk. Hon ska operera ögonen för grå starr och då får man inte vara förkyld, vill inte att det skjuts upp heller. Så nu planerar vi att träffas på måndag istället och håller tummarna för att lilla N hinner bli frisk.

Den andra planen vi hade igår var ju att gå till öppna förskolan eftersom dem hade informationsträff om barns tandhälsa, men kan ju knappast ta med ett sjukt barn dit så vi var hemma och mös tills min pappa hämtade oss vid 6-tiden. Vi fick skjuts till träningen (min pappa tränar också), N var lugn och sov en bra stund så jag fick kämpa mig igenom ett riktigt tungt konditionspass. Kändes riktigt tungt i kroppen men underbart efteråt, under passet trodde jag däremot att jag skulle dö! Men lever ju uppenbarligen fortfarande.

Då E var där, min tränares brosa som har bilskola så pratade jag med honom om körkort efteråt. Han tyckte att jag skulle ordna barnvakt och sedan komma till honom och läsa teorin först för att sedan börja köra. Det är väl bara att sätta igång antar jag, så svårt att börja bara. Någon som kan ge mig en kom¨-igång-spark? Både med träning, skola och körkort?

Snälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0