Torsdag!

Vad jag har längtat efter denna dag då A är ledig och hemma med oss, en helt vanlig vardag med hela lilla familjen. Har mest städat, packat och diskat idag, ska nämligen åka till A.s familj ikväll efter mitt jobb då det är begravning för hans mormor imorgon.

Nu sover lilla N på ett täcke i vardagsrummet och katten leker med sin boll, A sitter och äter korv/ läser.....jag då? Jag väntar på att klockan ska slå 16 för då ska jag bege mig mot bussen. Tidigare idag hjälpte A mig att bleka håret, förstår verkligen inte hur många gånger jag ska tvingas bleka det innan de gula nyanserna ska försvinna, verkar nästa omöjligt. Får se om silvershampoo blir aktuellt, ska nog höra med en kompis först.

Idag har vi bakat chokladtårta med hallontryffel, ska bjuda på den imorgon men ser jättegod ut. Hopppas den smakar bra också samt att övriga i sällskapet tycker om den.

Nu drar det ihop sig att åka till jobbet, blir uppdatering först imorgon eftersom jag troligen inte kommer låna någon dator hos A.s föräldrar.

N drog sig upp i ståendes från liggande idag när hon höll i mina fingrar, känner mig jätterstolt!

Nu ska jag åka till jobbt!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0